Treća konferencija o DOP-u

Beograd, 26. maj 2017. – Color Media Communications i magazin Diplomacy and Commerce već treću godinu za redom organizuju konferenciju posvećenu društveno odgovornom poslovanju. Na ovogodišnjoj konferenciji govorilo se o zaštiti prava potrošača i razvoju održivih proizvoda, o savremenom konceptu upravljanja ljudskim resursima, i primerima dobre prakse u zemlji i inostranstvu. Fokus je bio i na doprinosima srpskih kompanija ostvarivanju ciljeva održivog razvoja UN, kao i na pitanju da li je održivost strateška prednost kompanija.

„Samo 17,3% ukupnog stanovništva Srbije čine deca ispod 18 godina starosti. Da li vaša kompanija može da primeni pristup „Kako mogu da pomognem” da bi se postarala za najdragoceniji resurs Srbije – svoju decu? Da li možete da pokušate da pređete sa intervencija ograničenog obima na pomoć deci i roditeljima da dobiju bolje usluge u zajednici i na nivou zemlje?
Nama u UNICEF-u će biti zadovoljstvo da radimo sa vama, poslovnim sektorom, da podržavamo vas i vaš rad; da pomognemo da se maksimalno iskoriste vaše prednosti, resursi i glasovi u zalaganju za ostvarivanje potrebe za kvalitetnim i dostupnim uslugama za svako dete od samog početka života. Uključivanjem ciljeva ka opšem dobrom i vrednosti podrške i poštovanja prava deteta u samu srž vašeg poslovanja, možete da podstaknete svoj rast“, izjavio je Michel Saint-Lot, direktor UNICEF-a u Srbiji, prilikom otvaranja konferencije.

Ažurirano: 26. 05. 2017.
  • Share